Тролейбус на Сумську!

Центр міста не для авто!

Зробити новий тролейбусний маршрут від кінотеатру “Зірка” вздовж вулиці Сумській до парку ім. Горького та облаштувати зупинки на маршруті на відстані не більш ніж 400 метрів одна від одної.

Цей маршрут буде забезпечувати комфортне пересування центром міста, яке стало неможливим після демонтажу трамвайної лінії з пл. Конституції, вул. Пушкінській та вул. Ярослава Мудрого та зміни маршрутів трамваю № 5, 7 та 11. В центрі міста знаходяться більшість закладів культури, освіти, охорони здоров'я та бізнесу до центру кожного дня приїздить близько половини населення міста. Вздовж маршруту знаходяться важливі адміністративні, культурні, розважальні та рекреаційні об’єкти міста: Центр надання адміністративних послуг м. Харкова, цирк, парк “Стрілка”, міська адміністрація, театр ім. Шевченка, сад ім. Шевченко, ХАТОБ, Зоопарк, Обласна адміністрації, Молодіжний парк, парк ім. Горького та велика частка університетів та центральних міських лікарень. На сьогодні трамвай, а потім тролейбус є найекологічнішими видами міського громадського транспорту.

Цей маршрут буде надавати можливість зробити центр міста комфортним для всіх.

Сучасне місто, це насамперед місто, яке комфортно для всіх, місто, в якому все влаштовано раціонально та питання екології є одним з першочергових.

Громадським транспортом користуються близько 75% мешканців міста, приватним авто близько 20%. Якщо в найближчі роки наше місто не стане комфортним, рівень автомобілізації буде зростати, то людині зовсім не буде місця на вулицях Харкова. Також автотранспорт в Україні є одним з головних забруднювачів повітря викидами CO2, кількість яких впливає на здоров’я мешканців та їх довголіття. Покращення можливості пересуватися в центрі зручним та екологічним громадським транспортом має покращити умови життя, частково зупинити зріст кількості автомобілів та підняти туристичну привабливість та імідж міста.


Сьогодні пересування центром міста Харкова є неефективним, небезпечним та не комфортним, а головне що велика частка незахищеного населення, зовсім не в змозі пересуватися центром та дістатися багатої кількості закладів, в тому числі соціально важливих. В місті є велика частка маломобільного населення (пенсіонери, батьки з малими дітьми, люди з обмеженими можливостями зокрема повернувшихся учасників АТО які стали інвалідами), це населення потребує якісної доступної інфраструктури на сьогодні якої в місті немає. Приватний автотранспорт займає практично весь простір міських вулиць, та кожного року це стає більш помітно.

Соціальна
важливість

Вздовж маршруту знаходяться важливі адміністративні, культурні, розважальні, рекреаційні та соціальні об’єкти міста: центр надання адміністративних послуг м. Харкова, цирк, парк “Стрілка”, міська адміністрація, театр ім. Шевченка, сад ім. Шевченко, ХАТОБ, Зоопарк, обласна адміністрація, “Молодіжний” парк, парк ім. Горького та велика частка університетів , центральних міських лікарень. Новий маршрут тролейбусу зможе забезпечити велику кількість мешканців зручним та доступним транспортом.


Екологія міста

Автомобільний транспорт у процесі своєї діяльності щомиті викидає в атмосферу оксид вуглецю (CO), діоксид вуглецю (CO2), оксиди азоту (NOx), двоокис сірки (SO2), озон, бензол, а також дрібнодисперсійні тверді частинки. Транспорт, що включає крім автомобільного, авіаційного, залізничний та водний, є одним з найбільших постачальників викидів діоксиду вуглецю (СО2) в атмосферу.

Електротранспорт є найекологічнішим громадським транспортом, він забезпечує веливу кількість перевезень та призводить до найменшого забруднення атмосфери.

Поліпшити мобільності населення у центрі міста Харків. Збільшити частки екологічно безпечних видів транспорту в центральній частині міста. Запустити транзитний маршрут електротранспорту по вулиці Сумський міста Харкова. Привернути увагу до відсутності маршрутів електротранспорту в центральній частині міста та малої кількості транспортних зупинок на маршрутах.


Кількість пішоходів/авто/громадського транспорту за 10 хв.

Існуючи транспортні вузли / зупинки


Потенційні
користувачі:

• люди похилого віку;
• батьки з малими дітьми;
• люди з обмеженими можливостями;
• студенти;
• мешканці територій, що прилягають;
• люди, яким потрібно пересуватися в центрі протягом дня;
• туристи, в тому числі мешканці які відвідують культурні та рекреаційні об’єкти;
• автомобілісти;


Завдання:

Створити зручний тролейбусний маршруту, який зможе забезпечити якісний зв’язов та мати необхідну кількість зупинок уздовж центральної частини міста, де знаходяться найважливіші об’єкти міської інфраструктури.

Характеристики

довжина: 8-8,4 км (по 4-4,2 км в кожному напрямі
кількість зупинок:17
час руху в одному напрямі: 25-35 мін

Варіант маршруту №1

Варіант маршруту №2


Варіант маршруту №3

Варіант маршруту №4


Кампанія реалізується за пітримкм USAID, в рамках проекту «Популяризація сталого і безпечного транспорту в Центральній та Східній Україні»