Проект “Тролейбус на Сумську”

ПЕТИЦІЯ

Центр міста не для авто!

Зробити новий тролейбусний маршрут від кінотеатру “Зірка” вздовж вулиці Сумській до парку ім. Горького та облаштувати зупинки на маршруті на відстані не більш ніж 400 метрів одна від одної.

Цей маршрут буде забезпечувати комфортне пересування центром міста, яке стало неможливим після демонтажу трамвайної лінії з пл. Конституції, вул. Пушкінській та  вул. Ярослава Мудрого та зміни маршрутів трамваю № 5, 7 та 11. В центрі міста знаходяться більшість закладів культури, освіти, охорони здоров’я та бізнесу до центру кожного дня приїздить близько половини населення міста. Вздовж маршруту знаходяться важливі адміністративні, культурні, розважальні та рекреаційні об’єкти міста: Центр надання адміністративних послуг м. Харкова, цирк, парк “Стрілка”, міська адміністрація, театр ім. Шевченка, сад ім. Шевченко, ХАТОБ, Зоопарк, Обласна адміністрації, Молодіжний парк, парк ім. Горького та велика частка університетів та центральних міських лікарень. На сьогодні трамвай, а потім тролейбус є найекологічнішими видами міського громадського транспорту.

Цей маршрут буде надавати можливість зробити центр міста комфортним для всіх.

Натисни на кнопку:

ПІДПИШИ ПЕТИЦІЮ!

Учасники проекту від ГО “Міські реформи”:

Олександра Нарижна – куратор проекту
Анастасія Палій
Ольга Музика
Денис Майский
Анатолий Борхович
Анна Вовченко
Олена Чернишова
Надія Антоненко

Мета:

  • Поліпшити мобільності населення у центрі міста Харків.
  • Збільшити частки екологічно безпечних видів транспорту в центральній частині міста.
  • Запустити транзитний маршрут електротранспорту по вулиці Сумський міста Харкова.
  • Привернути увагу до відсутності маршрутів електротранспорту в центральній частині міста та малої кількості транспортних зупинок на маршрутах.

Цільова аудиторія:

архітектори, урбаністи, велоактивісти, муніціпальна влада, науковці, студенти, небайдужі городяни, люди похилого віку, батьки з малими дітьми, люди з обмеженими можливостями, місцеві мешканці, туристи, автомобілісти, відвідувачи закладів охорони здоров’я, школярі.

Актуальність:

Сучасне місто – це, насамперед, місто, в якому людина має почувати себе безпечно та комфортно. В такому місті все влаштовано раціонально, в ньому першочерговими питаннями є екологія та здоров’я містян.

Надання можливості пересуватися в центрі зручним та екологічним громадським транспортом має покращити умови життя, частково зупинить зріст кількості автомобілів та підійме туристичну привабливість та імідж міста.

Зупинки та мережі, що існують

research-02

Точки тяжіння

point of power-01

Інтенсивність пішохідних потоків

research-01

Проблема:

Центр Харкова не є доступним для кожного. Сьогодні пересування центром міста Харкова стає все більш небезпечним та некомфортним.

Мережа громадського транспорту в центрі Харкова, що існує, не забезпечує зручне пересування центром міста: всі маршрути орієнтовані на виїзд із центру міста до житлових/спальних районів.

Сьогодні в Харкові немає жодного маршруту, який би покривав потреби в пересуванні центром міста. Зупинки громадського транспорту знаходяться занадто далеко одна від одної –  більше 400 м. Через це містяни або витрачають багато часу на переміщення, або вимушені користуватися приватним автотранспортом.

Зауважимо!

Велика частина населення в місті є маломобільною: пенсіонери, батьки з малими дітьми, вагітні, люди з обмеженими можливостями (зокрема учасники АТО) потребують поваги до себе та  якісної доступної інфраструктури в місті. Зараз вони не в змозі пересуватися центром та дістатися багатої кількості закладів, в тому числі соціально важливих. 

Громадським транспортом користуються близько 75% мешканців міста, приватним авто близько 20%, але, незважаючи на це, протягом останніх років багато маршрутів екологічного громадського транспорту було ліквідовано.

Це вже небезпечно!

Автотранспорт  є одним з головних забруднювачів повітря викидами CO2 в Україні, надлишок якого негативно впливає на здоров’я мешканців та їх довголіття. 

http://urbanreform.org.ua/wp-content/uploads/2016/09/transport-ukr4_small.pdf

Кожного року кількість приватних автомобілів зростатиме і приватний автотранспорт займе весь простір міських вулиць. Людині зовсім не буде місця на вулицях Харкова. 

Маршрути громадського транспорту на найважливіших транспортних артеріях міста, якою є Сумська вулиця, – це не забаганка, а життєва необхідність.

Проектна пропозиція. Варіант 1

routs-04

Проектна пропозиція. Варіант 2

routs-03

Проектна пропозиція. Варіант 3

routs-02

Проектна пропозиція. Варіант 4

routs-01

Соціальна важливість:

Новий маршрут тролейбусу забезпечить велику кількість мешканців зручним та доступним транспортом. Вздовж маршруту знаходяться важливі адміністративні, культурні, розважальні, рекреаційні та соціальні об’єкти міста:

  • центр надання адміністративних послуг м. Харкова,
  • цирк,
  • парк “Стрілка”,
  • міська адміністрація,
  • театр ім. Шевченка,
  • сад ім. Шевченко,
  • ХАТОБ,
  • Зоопарк,
  • обласна адміністрація,
  • “Молодіжний” парк,
  • парк ім. Горького
  • велика кількість університетів
  • центральні міські поліклініки та лікарні та ін. 

Екологія міста:

Автомобільний транспорт щоденно викидає в атмосферу оксид вуглецю (CO), діоксид вуглецю (CO2), оксиди азоту (NOx), двоокис сірки (SO2), озон, бензол, а також різноманітні дрібнодисперсійні тверді частинки. 

Електротранспорт, напроти, є найекологічнішим громадським транспортом, він забезпечує велику кількість перевезень практично не забруднюючи атмосферу.

Трохи світлин з Воркшопу:

Кампанія реалізується за пітримкм USAID, в рамках проекту “Популяризація сталого і безпечного транспорту в Центральній та Східній Україні”

28b35eb

Керівник проекту

Олександра Нарижна
тел. 095 847 48 59
alexkh_ua@yahoo.com

Центр міста Харкова має бути зручним для кожного.

Олександра Нарижна

logo trolley